środa, 13 października 2010

13 października

, swetry , to zdecydowanie temat przewodni dzisiejszego posta ! W szkole jest okej, ten tydzień jeszcze przetrwałam, gorzej było z poprzednim. Dzisiaj mieliśmy niezapowiedzianą kartkówkę z biologi, na szczęście dość dobrze znałam ten temat, ponieważ uczyłam się tego na sprawdzian , ;) Jutro wolne , ! Tzn. niezupełnie , jest dzień nauczyciela więc idziemy najpierw do galerii ( oczywiście sztuki , nie pomyślcie, że handlowej hehehe ) a potem na lody/pizze. Ostatnio siedziałam i zastawiałam się nad tym czego brakuje mi w szafie , ogólnie to wszystkiego, sle nie chce być pazerna, dlatego mam jeden totalny must have tej zimy, ! Oczywiście sweter , najlepeij długi , ciepły , budzący świąteczne wspomnienia , ; * A już szczytem marzeń byłoby mieć szafę zawaloną masową ilością tego elementu garderoby. Nie potrafię do końca zdecydować się jaki kupić ? Sklepowe półki po prostu uginają się pod ciężarem wyboru ' wymarzonej dzianiny ' Może długi, ciepły zakładany przez głowę, w kropki lub śmieszne nadruki > , a może model vintage za staromodnymi wzorami ?, najłatwije powiedzieć, że chce się wszystkie, gorzej wybrac jeden, ten wymarzony, który będzie toarzyszył nam zawsze w zimowe dni i który stanie się detalem bez którego nie ruszymy się z domu x3 Muszę się wam przyznać, że urzekły mnie norweskie wzory i marzę o chociaż jednej rzeczy w tym wydaniu na zimę . . .
Można kochać wszystko, a w szczególności to co sprawia ci przyjemniość <3>
do soboty
xoxo , Klaudia



9 komentarzy:

  1. Pewnie że sweterki są śliczniusie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne sweterki !
    a bylo to w brodnicy gornej na zlotej gorze ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, dodaję się do obserwatorów.
    zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm from London (:
    Yay for big grandad jumpers, I have so many! Love your blog, and thanks for the ultra sweet comment! Just did a new post too, if you were interested. Thanks again! panda xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam .

    Powracam po 5 miesiącach przerwy. Ten okres czasu spowodował, że straciłam wszystkich czytelników, jakich posiadałam.
    "Wiem, sama po sobie, że ludzie lubią żyć życiem innych osób. Tak, jestem nikim, nikt zupełnie mnie nie zna, ale postanowiłam to zmienić. "

    Mam nadzieję, że dołączysz do grona moich czytelników. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey Sweetie,
    Thanks for the follow! :D Oh, and the big news has just been announced in my new post! & Thanks for you ultra sweet comment! Panda xo

    OdpowiedzUsuń
  7. A keka może łaskawie włączy gg ;) i kiedy nowa notka ?
    Pewnie że zakupy z tb ; **

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkiego rodzaju swetry i sweterki ale idealnego dla siebie jeszcze szukam
    Genialny kozuszek z poprzedniego posta;)

    OdpowiedzUsuń