środa, 29 grudnia 2010

Fashion TV

Ten tydzień mija szybko, zbyt szybko,? Ale jest piękny, z każdą sekundą , każdą minutą zbliża się sylwester. Wybieram się razem z Oll i Add do Weroniki taka domowa impreza, zamierzamy przebierać się za różnych bohaterów i odgrywać scenki z naszych ulubionych filmów. oczywiście nie zabraknie też szalonych wygłupów, śpiewania i niezastąpionego plotkowania. Takk to już niedługo <3 W poniedziałek robiłam nic, a dosłownie podłączyłam mój tablet i wykonałam pierwsze rysunki, potem jak to zwykle kiedy jestem sama w domu wyrzuciłam wszystkie ubrania z szafy i dobierałam do siebie stroje, potem masa projektomania jak na razie jeszcze na kartce i myślenie o majowej wycieczce do Londynu. Wtorekałć moje nogi , bolą na samo wspomnienie tego męczącego ale wspaniałego dnia spędzonego z Oll na zakupach, w naszych planach były tysiące rzeczy z sh, ale niestety kiedy tam dotarłyśmy praktycznie nie było już nic no tak obniżyli ceny o 10 zł.Kupiłam jedynie szarą bluzkę z oczami i napisem po niemiecku, a O.długą spódnicę, która obcięłyśmy i próbowałyśmy przerobić na krótką. Dzisiaj znowu przebieranie się i rysowanie, stworzyłam jak na moje oko pierwszy porządniejszy rysunek ( Zkiki ), który pojawi się w dzisiejszej notce na MISSLEIDES. A on ? Mam cię w dupie , chyba. Nie chce o tobie myśleć, bo każda myśl jest przepełniona tysiącem marzeń, nierealnych marzeń. Cały dzień oglądałam dziś Fashion TV inspiruje !













xoxo , Klaudia

4 komentarze:

  1. `szkoda, ze nie dodałas zdj. tej bluzki z oczami ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. impreza na pewno będzie świetna ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. `no wiem, okey, bd czekac ;**
    eii, zagłosujesz ?. byłabym ci bardzo, bardzo, ale to bardzo wdzięczna !!. to dla mnie straszliwie ważne ;DD
    http://apps.facebook.com/missinternetu/zdjecie/2539

    OdpowiedzUsuń