wtorek, 23 listopada 2010

23 listopada

jedyne realne życzenie o które cie proszę to żebyś wreszcie przestał odwiedzać moje myśli ! helloł, mam tez inne sprawy na głowie. Gdybym miała wymieniać życzenia nierealne to chyba bym się tu nie zmieściła. Wiesz jakie to irytujące kiedy na przerwie planuję co zrobić, aby przejść obok twojej klasy . i okej mam plan idę uśmiechnięta,a w mojej głowie tysiące marzeń a tu nagle bum , Ciebie nie ma, wszystko co chciałam zrobić, ten jeden, tak ciężki dla mnie uśmiech to wszystko nagle się niszczy tylko dlatego, ze ty akurat zażyczyłeś gdzieś sobie iść. Mogłabym powiedzieć, że kocham wtorki, głównie przez w-f, który mamy razem, dzisiaj zdarzyło się coś pięknego, chociaż tak do końca nie jestem pewna czy to aby nie kolejne marzenie wyobrażenie ' nas razem '. Czy naprawdę tak trudno jest ci coś zrobić, wysyłasz mi tylko jakieś głupie znaki, których ja boję się odczytać. Daj mi coś więcej, a nie tylko przelotne spojrzenie po którym i tak nie wiem co się dzieje . po prostu spróbuj .okay , jutro mam się do niego uśmiechnąć, wspaniałe zadanie O. x3 Ciekawe czy dam radę, jednocześnie spojrzeć w twoje oczy i zrobić coś czego się boję, akurat w twoim przypadku czuję coś dziwnego na samą myśl o tym . nie będę nic planować, możliwe, że jakoś się ułoży . muszę iść pomyśleć . trzymajcie za mnie kciuki ;3

2 komentarze: