piątek, 19 listopada 2010

19 listopada

witajcie . ah dzisiejszy dzień uważam za hm . w pełni udany ? Taak , tak można to określić , tylko 3 lekcje , kościół a później O. i A. do mnie x3 Oczywiście pominęłam tu sprawdzian z historii na który uczyłam się wczoraj dość długo, ale muszę przyznać, że był prosty.Mam dla was parę moich zdjęć,z naszej wspaniałej ' dzisiejszej ' sesji. jestem cała happy . tak po prostu . bez powodu .może to życie dało mi tyle radości .



z O.

moja pracowania , no cóż tak to nazwijmy. Po weekendzie się odezwę
xoxo , Klaudia

5 komentarzy:

  1. H&M ostatnio często niestety miewa gorsze momenty pod względem stwarzania zachwycających rzeczy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam częściej na www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    +dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiedzmy, że tańczę :) bardzo fajnie tu u ciebie! strasznie ładna jesteś ;* dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)
    Ja od paru dni również mam nieziemski nastrój ;D
    Wychodzi ci to projektowanie .

    OdpowiedzUsuń