wtorek, 15 lutego 2011

bang bang

cześć . Dzisiaj wróciłam z Warszawy, ogólnie uważam moje zakupy za udane. kupiłam spodnie/legginsy , bluzkę na ramiączka , sweter dzianinowy z dziurami , płaszcz oraz broszkę. Najbardziej jestem zadowolona z płaszcza w szkocką kratę, który kupiłam w Zarze za 50 zł po przecenie z 289 . Niestety nie przekonałam się do przyszłych trendów tej wiosny i lata, jeszcze nie potrafię przywyknąć do powrotu lat 70, a te wszystkie jaskrawe kolory sprawiają u mnie migawki w oczach. Stawiam na niezastąpiony karmel.
Jutro jadę na Litwę, możliwe, że kojarzycie AquaPark ?
A co do emocji i uczuć są ferie, chciałam odpocząć, no właśnie tak samo jakbym chciała żebyś był tylko moim przyjacielem nikim więcej. Nie wiem jak ci to wytłumaczyć, nie mogę być chamska dla kogoś kto niczego mi nie zrobił. Trudno w tych czasach o przyjaźń z płcią przeciwną . :)

2 komentarze:

  1. ale ci się trafiła wyprzedaż ;)

    -------------------
    sonda na temat ekologii!
    http://selfiish.blogspot.com/2011/02/ekologia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale trafiłaś okazję ;)
    Dodasz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń