niedziela, 23 stycznia 2011

.

no siema . wszystko się skomplikowało, to miał być mój blog i ewentualnie was ' tych szczerych was ', którzy mieli mi pomagać i być ze mną, a nie tych ' was ', którzy be szczelnie plotkują o moim życiu i jeszcze czerpią z tego przyjemność, wiem, że pewnie to przeczytasz, albo przeczytacie . ile już was jest co ? ile do cholery ostatnio gada na mój temat . To post z dedykacją dla tych wspaniałych ludzi. Ej ty, ta która to zaczęłaś, może się spotkamy i szczerze porozmawiamy po co to robisz ? Brak ci tematów do rozmów ? A może tak bardzo chcesz niszczyć komuś życie ? Myślałaś, że do mnie to nie dojdzie, że będzie tak okej jak będziesz o mnie plotkować . Niee nie będzie tak , chcesz to pogadamy , ja i ty, bez twoich, czekaj jak ich nazywasz ' przyjaciół '? Wszystko gadasz innym ? Przeczytaj to, no przeczytaj, szkoda tylko, że istnieją tak idiotyczni ludzie, cieszę się, że chociaż dla mnie jesteś nikim . . .

2 komentarze:

  1. `nie przejmuj się, ludzie są straszni, plotkują i obgadują innych, zeby sami poczuc się lepiej ;>
    wal ich. xdd.
    <333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie są czasem straszni ;//
    Ja zmieniłam adres bloga, bo za dużo moich 'znajomych' wiedziało o nim i roznosiło się poszkole .

    OdpowiedzUsuń