środa, 22 grudnia 2010

22 grudnia

znacie ten moment ? To pewne, że tak ,tysiące razy przyglądasz się tej samej choince, nigdy nie jest taka sama jak 10 min. temu, za każdym razem, kiedy spojrzysz w jej stronę widzisz magię, uczucie, które towarzyszy ci od dzieciństwa i nerwowe zaciekawienie ' co znajdzie się pod nią w dniu Wigili ' to pewne, część marzeń i tradycji, ale też wspomnienia, każda przeszła chwila, którą chciałbyś zatrzymać na zawsze.Dzisiaj razem z Oll, Wero i Add spotkałyśmy się i wręczyłyśmy sobie prezenty. Umowa była jedna , koniecznie własnoręcznie robione. No ale cóż oczywiście teoretycznie tylko O. udało się zrobić wszystko na czas.
Ten moment był wspaniały, wzięłam do ręki papier prezentowy w mikołaje, nie wiedizałam co tam jest, mogłam się tylko domyślać, że coś wspaniałego, coś nietypowego.Otworzyłam i wiecie co ? Mogłabym nie dostać na święta nic innego tylko ten jeden wspaniały prezent od O. W zupełności by mi wystarczył, bo nic nie możne być piękniejsze od takiego cuda wykonanego własnoręcznie przez przyjaciółkę.Dostałam od niej sweter, tak sweter ! Który zrobiła sama , tak cudowny i słodki, że chyba stanie się rzeczą bez której nie ruszę się z domu.Od Ady dostał◙am kolczyki, są świetne muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. x3


Szczerze przyznam wam się, że ostatnio nie miałam jakoś chęci do pisania na blogu.Możliwe, że też czasu. Nie potrafię wam obiecać, ze to już się nie powtórzy, moge więc tylko zagwarantować, że w okresie świąt możecie na mnie liczyć : ) Mógłbyś chcoiaż na mnie spojrzeć ? No tak , nie , bo nie ma cię w szkole. Trudno napisze ci życzenia, chce do ciebie napisać, pomimo, że może już o mnie zapomniałeś będę walczyć, będę się starać i marzyć abyś stał się chociaż cząsteczką moich świąt . A na koniec zdjęcia mojego wspaniaiłego swetra, kocham go , jestem częścią mojego życia , gwarantuję wam, że będzie ze mną do starości, może przekaże go dzieciom a potem wnukom ? Na pewno zabiorę go ze sobą do Londynu w maju, więcej o wycieczce opisze po świętach.



sweter od O. x3 . Postaram się dodawać więcej moich zdjęć, jednak jak na razie kabel usb w moim BlackBerry nawala, a te zdjęcia są tutaj jedynie dzięki W. dz. Boże wogóle dziękuję za dzisiejszy dzień, za to, że mogłam go przeżyć

3 komentarze:

  1. ojej, bardzo Ci zazdroszczę takich wspaniałych przyjaciół, nie ma nic wspanialszego jak takie prezenty! a sweterek jest przeuroczy! naprawdę zakochałam się ;** wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię tą przedświąteczną atmosferę.

    PS. Nie musiałaś zaznaczać ,że w TWOIM BLACKBERRY. Było to trochę szpanerskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jasne ,rozumiem i przepraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń