wtorek, 21 września 2010

21.09

(...) Pierwszy post to zupełnie nowy etap , szczerze wam powiem , że kiedyś byłam juz związana z blogowaiem, ale to ma być zupełnie coś innego, coś nie w rodzaju typowego bloga, jednak mój pamiętnik, wszystko czym chciałabym się z wami podzielić, krótko mówiąc moje życie w '' blogowej pigułce '' Pewnie czytając wiekszość moich postów zauważycie, że jestem niepojętą romantyczką, uwielbiającą marzyć i pisać tzw. poetyckim językiem, nawet jeśli czasem zbaczam z tematu i mówie serio nie od rzeczy , : )) A co dokładnie będizecie mogli podziwiać na tym blogu ? ;
mówiąc wszystko mam an myśli oczywiście moje stylizacje , ponieważ uwielbiam w wszelkie sposoby się przebierać i eksperymentować , moje tzw. '' must have 'y '' , oczywiście moej życie , niepowodzenia , smutki , radości , najnowsze zakupy , przezycia z różnych wydarzeń i wiele wiele innych , : )) Okej , na dzisija to chyab wszystko , kiedy następny post ? Tego nie wie nikt , nawet ja ani moja podświadomość , pewnie wtedy kiedy za wami zatęsknię lub kiedy będę miała niepohamowaną potrzebę podzielenia się czymś z wami , x3
xoxo , Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz